Garanti Ve İade

GARANTİ VE İADE

Satın aldığım ürünlerin garanti süresi nedir?

bizimsahaf.com.tr’de satılan tüm ürünler garanti altındadır, garanti şartları ürüne ve markaya bağlı olarak değişmektedir. Ayrıca ürünlerimizin teslim garantisi bulunmaktadır.

Siparişim eksik, yanlış ya da hasarlı teslim edilirse ne yapmalıyım?

Bu durumda siparişinizi teslim eden kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almamalısınız. Hemen Bizim Sahaf Müşteri Hizmetleri ile telefon ya da e-posta aracılığıyla iletişime geçerek gerekli bilgiyi verdiğiniz takdirde siparişinizin telafisi en kısa zamanda gerçekleştirilecek ve bu işlem için gereken kargo masrafları bizimsahaf.com.tr tarafından karşılanacaktır.

Satın aldığım ürünün hatalı olduğunu düşünyorum, ne yapmalıyım?

Sipariş ettiğiniz ürün üretimden kaynaklanan bir hata ile size gönderildiyse, garanti veya sorumluluk süresi içerisinde ürününüzü, aynı ürün ile değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Bu konuda hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde (0216) 450 11 23 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimizle görüşebilirsiniz. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde ise, siparis@bizimsahaf.com.tr adresine sorununuzu telefon numaranızla birlikte bildirmeniz yeterli olacaktır. Müşteri hizmetleri temsilcilerimiz size gereken dönüşü en kısa sürede yapacaktır.

Satın aldığım ürünün garanti belgesi yok, ne yapmalıyım?

Satışa sunulan tüm ürünlerimizde faturanız aynı zamanda garanti belgesi yerine geçmektedir. Garanti süreci faturanız üzerindeki tarih esas alınarak başlatılacaktır.

Satın aldığım ürün bozuldu, aldığım üründen memnun kalmadım, ne yapmalıyım?

Eğer almış olduğunuz ürünün normal kullanım şartları içerisinde üretimden kaynaklanan bir hata nedeniyle bozulduğunu ya da üründen memnun kalmadığınızı düşünüyorsanız, bu yöndeki şikâyetinizi lütfen, sorununuzu ve size ulaşabileceğimiz bir telefon numarasını içeren bir e-postayı info@bizimsahaf.com.tr adresine gönderiniz. Müşteri hizmetlerimiz size gereken desteği mümkün olan en kısa sürede verecektir.

Sipariş Ettiğim Ürünün İade ve Değişimini Nasıl Yapabilirim?

bizimsahaf.com.tr üyelerinin “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” 30 gündür. Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre kanunen 14 gün olan bu süreyi rahatça alışveriş yapabilmeniz için bizimsahaf.com.tr müşterilerine özel 30 güne çıkartılmıştır. bizimsahaf.com.tr’den satın aldığınız, bedeni uymayan ve/veya kullanmadığınız ürünü 30 gün içinde başka bir ürünle değiştirebilir veya iade edebilirsiniz.

İade ve Değişim Süreci ve İşlem Süresi

İade durumunda ödeme şeklinize göre iade yapılır ya da bizimsahaf.com.tr’de tekrar kullanılmak üzere indirim kuponu tanımlanır. Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra bizimsahaf.com.tr tarafından kredi kartınıza iade işlemi 3-5 iş günü içerisinde gerçekleşir. Taksitli yapılan ödemelerin iadeleri banka tarafından aynı taksit sayısında iade edilir. Havale ödemelerinde banka hesap bilgilerinizi tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. İade veya değiştirme taleplerinizi hesabınızdaki ilgili formu doldurarak sanal mağaza müşteri hizmetleri yetkilisine bildirebilirsiniz.

İade edilecek ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve ürünün orijinal faturasının, faturanın arka sayfasındaki form doldurularak gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız iadeler kabul edilmemektedir.

Değişim yapmak istediğiniz ürün veya ürünleri faturası ile arka sayfadaki formu doldurarak göndermenizi rica ederiz. Değişimlerde ürünün tekrar satışa uygunluğu kontrol edildikten sonra değişim için istenilen ürün talebi yapılır. Talep edilen ürün 3-5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Ürünün stoklarda kalmaması durumunda ücret tarafınıza iade edilir ya da bizimsahaf.com.tr’de tekrar kullanılmak üzere indirim kuponu tanımlanır.

İade Adresi;

  • İstanbul,
  • Kadıköy,
  • Rasimpaşa Mah. Orgeneral Şahap Gürler Cad. No48/A

 

Üye Ol

Parolanı mı unuttun?